【個人專欄】Angus自我介紹

大家好,我係SEFHK嘅Angus—Production成員,好開心SEFHK可以俾一個機會我可以討論一啲電競同遊戲產業相關嘅話題同埋分享直播背後嘅工作。

個人嚟講就比較少寫口語嘅文章,為咗大家,我會改善呢方面嘅技能;小弟大學係讀多媒體設計,而大家喺直播見到嘅overlay同埋過場動畫都係本人製作,希望大家睇得順眼啦;除咗設計方面,我都嘗試過唔同嘅崗位,例如caster、OB、導播等工作,而今次做寫手係我嘅初嘗試,希望唔好因為我嘅觀點而引起一啲風波啦。

大家見到我嘅Icon同設計風格差好遠,雖然我幾鍾意黑暗風,不過同一時間又鍾意girlish既風格,你哋可以留意吓之後嘅文章cover,你可能會搵到一絲嘅可愛~

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

error: Content is protected !!